bloggblogg

Jag är så otroligt trött på folk som rättar mig, när dom inte ens fattar vad jag snackar om.
Usch, usch, usch. Sluta rätta mig, när jag inte ens har fel. UUUSCH PÅ ER SOM GÖR DET.

Okej. Jag är fett irrterad just nu, och ni kanske fattar varför, men aa.
Men just nu sitter jag och camar med Emilia, det är eeh, lite speciellt :p
Jag är ju bara så charmig ibland alltså x) Hon med för den delen ;)
Aja. Jag ska upp vid halv nio imorgon, för jag ska träna i gymmet, hihi.
Ska cykla och springa på band hade jag tänkt.. Det är roligast, haha.
Jaja. Nu ska jag fortsätta cama med Emilia, hehe. Sen ska jag soova.
Justeja. Jag åker ju hem imorgon kväll också. Vid sju tror jag planet går.
Men jaa.. det har varit trevligt här i Italien. Lite kaosartat, då jag har dampat.
Hehe. Jag har mina stunder då jag får anfall och typ... dampar loss, höhö.
Jaja. Nu ska jag läsa lite bloggar, och sådära. Hoppas alla haft en bra långfredag!
Bild irån lite tidigare idag.. jag är gul, haha :c
- magdalenajuliaåhlberg,

Kommentarer
Postat av: Elsa

sv: HHAHAHHA, du e knepp.

2011-04-22 @ 23:14:21
URL: http://elsamanzano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0