:D

Haha, nu sitter jag och camar med Emilia sötnos. Hennes bild har fastnat, hihi.
Jag har världens charmigaste frisyr, haha. Den är hemsk, men den får duga.
Två höga tofsar på var sida om huvudet, lite sisådär jätte charmigt ;)
Men jaa.. klockan är ungefär tio i sju, och jag ska äta middag om typ en timme.
Man äter sjukt sent i Italien, ingen middagsservering är öppen förrän typ halv åtta xD
Jaja, just nu sitter jag och typ gungar på huvudet, och undrar vart fan Emilia tog vägen.
Hon bara försvann.. buhu. Iallafall så ska jag typ snart hälla upp mer cola i min kopp..
Och, ehm, ja. Jag dricker cola ur en kaffekopp. För jag tog sönder mitt plastglas x)
Jaja, nu ska jag göra lite annat, så som att hälla upp mer cola i min kaffekopp, haha :p
Jätte charmig, aa, javet ;)
- magdalenajuliaåhlberg,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0