@hooome

Yesbox, rubriken talar. Jag är hemma igen! Jävligt skönt, om du frågar mig.
Har saknat hemma, haha. Eller ja, har saknat kompisarna osådär.
Jag känner att jag var ganska kaosartad på hemresan idag...
Typ dampade, men aa. Jag var hungrig, och trött. Och allmänt sur, haha.
Men jaja, nu är jag lite sisådär halvglad igen. Alltid lika roligt att vara på bra humör (y)
Men aa, nu ska jag strax kolla på senaste avsnittet utav TVD, men först blir det OTH.
Hej beroendemänniska.. :c Men aa, bilderna ifrån Italien kommer senare någon gång.
Fast bjuder på en jätte fin bild som jag tog när jag & mamma var allmänt töntiga & gick vilse..
Bilden säger typ "Hej jag heter Magdalena och jag gick vilse i Italien med min mamma. Då satte vi oss vid en fontän i en rondell och jag tog fram min Nikon D3000 och började fota duvor som flög hejvilt runtomkring oss."
Btw, så trodde jag att jag hade Auto - fokus påslagen, när jag egentligen hade manuellt inställt, därför suger fokusen koballe :)

Kommentarer
Postat av: Elsa

fotar inte du med manuell fokus? :)

2011-04-24 @ 11:49:48
URL: http://elsamanzano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0