@Julia's place ♥

Heej :D
Idag så vaknade jag vid ungefär 08:00 & sa till mig själv att jag inte skulle somna om, men vad gjorde jag? ;)
Aja, jag somnade om & vaknade vid 10:00 kanske, låg & läste en bok som vi läser i svenskan c:
Vill ha det bortgjort så jag kan göra massa annat ;) Hatar att läsa :c Eller tja, hatar böcker över huvudtaget c'x
Menmen, vill man ha det klart så ^w^
Efter det så stack jag ner till datorn & pratade med Julia på msn :D
Vi pratade ganska mycket om massa random saker ^^
Sen gick jag & gjorde mig i ordning sen for jag till henne 8D
Så, just nu sitter jag hos henne & bloggar ;3
Nu ska jag gå & kolla på teve med henne *w*
Hejdå! :D

/milja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0