orkar inte blogga normalt.

133 tonårsfrågor.

- tre frågor om förhållanden
är du singel? yesbox
tror du på kärlek vid första ögonkastet? har vart med om det, så ja
är du kär just nu? njee :p

- Tio frågor om dig själv
när fyller du år? 14 december 
några piercingar? yeeah
vart? - tungan & högra sidan utav läppen ;)
vad har du på dig just nu? klääder
vilken årstid är bäst? soooommaaar
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? vene ;o
vad tycker du mest om hos dig själv? mina ögon + ögonfransar :3
vad är du bra på? fråga aldrig mig det, för svaret blir alltid; ingenting
vem älskar du mest på denna jorden? Norton. Parma. Tore. & Elsa.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? tillsammans med någon, såklart? o.o'

- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? ingen vet precis allt om mig, men Elsa är den som vet mest.
vem är den roligaste av dina vänner? har många som e roliga
vem är snyggast av dina vänner? haha? bra fråga.
vem är mest partyprisse? jag lätt.
vem är den du helst har filmkväll med? - veeenee
Vem av dina vänner är mest ''evil''? hahahah, Elsa.

- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? Tore, lätt
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? neein
vem är farligast i din familj? jag & tore tillsammans, vi e fett farliga.
vem ser roligast ut i din familj? bra fråga
vem är coolast? jag & tore, såklart.
har ni något husdjur? sleaze - tore 
Mest gemensamt med? veeenee.
underhållningen? tore, lätt
sover du oftast med? med min säng
roligaste kvällen med familjen? haha, man kan inte ha en rolig kväll med min familj.

- 10 frågor om idag
vad har du gjort? vaknat, och snackat med Tilde. klockan e inte så mycket ännu
vad ska du göra nu? göra klart den här listan tyyp.
har du gjort något dåligt idag? inte va jaag vet
vad har du ätit idag? ingenting än så länge 
har du duschat idag? ne, men ska göra det ikväll
Är du trött nu? noope
vad händer i morgon? jag åker till Italien imorrn, jappjapp.
går du i skolan? inte just nu, har looooov
Har du varit i skolan idag? neee

- annat
Hur mår du just nu? ingebra
Har du piercat dig? yeah, läpp & tunga
Är du hungrig nu? ja :c
Vad är klockan nu just nu? 09.21
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? blogg.se & en nedräkning tills nästa avsnitt utav OTH kommer ut på internet :'')

- telefon/mobil
Vem ringde dig senast? pappa, trorja
Vem ringde du senast? vene, har inte haft pengar på mobilen på ett tag
Vem sms:a till dig senast? ttildut
Vem sms:a du till senast? jooseph

- familj
Hur länge sen var det du träffa din morsa? tjugo minuter sen kanske
Hur länge sen var det du träffa din farsa? igårkväll någongång

- övrigt
Gillar du punk? eeh, tror inte det
Har du sminkat dig idag? nee, inte ännu

- musik
Lyssnar du på musik just nu? nee
Vilket är ditt favoritband/artist? har massa olika, men JB, alltid.
Vad gillar du för musik? massa olika

- kläder
Har du fler än 4 linnen? mjaaa
Har du fler än 3 jeans? nee, duvet. klart jag har
Har du fler än 5 tröjor? men jaa

- smink och hår
Använder du mascara? jaa
Använder du wax? njee
Använder du ögonskugga? ibland
Använder du kajal? jaa, oftast men inte alltid
Använder du hårspray? yesbox
Använder du volymspray? sometimes
Använder du mousse? sometimes
Använder du deodorant? självklart
Använder du skinspray? ne, inte längre
Använder du parfym? jaa
Använder du läppglans/läppstift? ibland
Använder du brunkräm? foundation, klarar mig inte utan.
Använder du rouge? iblaand
Uppsatt hår eller hängande? beror på, i skolan osådär; utsläppt, hemma; uppsatt
plattar/lockar du håret varje dag? inte varje dag, men när jag orkar, ja
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? nää, men jag gör det när jag har tråkigt x)

- kärlek
Har du kysst någon idag? inte idag, nej
Har du ett förhållande? tyyp nej
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? aa, duvet,
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? beror väll på
Har du varit tillsammans med två samtidigt? jaa, haha
Vem sov du senast bredvid? vetint, tilde trorja
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? haha
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? nej.. haha
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Nej, inte min mänskliga kärlek. men skulle lätt kunna tatuera in Norton's namn.

Kommentarer
Postat av: Elsa

Vem av dina vänner är mest ''evil''? hahahah, Elsa.

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA,, älkskar digig

2011-04-19 @ 12:12:37
URL: http://elsamanzano.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förut sa du att du hatade justin, du börjadee gilla justin för elsa gör det.. Du är inte wannabe tilde du d wannabe elsa. -.-

2011-04-29 @ 12:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0