tråkig dag

Jag är tillbaka! Skolan är bajs.
Jag hade sovmorgon idag, så vi började alltså kl. 09:00 och det börjades med svenska, i 50 minuter. Sen hade 10 minuters rast och det var musik. Vi skulle börja 10:00, så alla gick ut. Vårat system såhär på skolan är att om ingen lärare/vikarie kommer till lektionen vi elever ska ha efter 15 minuter så får vi håltimme, och det fick vi. Vi stod ute i över 20 minuter tror jag! Och det var iskallt för mig, hade bara en tunn tunika eller vad man ska säga & leggings, fast solen lyste så jag stod där, men den hjälpte ju inte sådär mycket precis :c Aja, så vi fick ju som sagt håltimme! :D Grymt, men jag var ashungrig, och den där jävla tanten i cafeterian var inte där så den var ju stängd D:
Snacka om att dö. :c
*intresting club notes*
Just nu har jag precis fått i mig en macka, haha, skolan är äcklig :o
lol. Men nu till saken, vilken hårfärg tycker ni att jag skulle passa i? o:



Så, vilken hårfärg skulle jag kunna passa i? :3


Och ska jag ha lugg eller inte? :o Mobba inte mina fina *host* smile @u@

- milja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0