Hej lixxom?

Hej, och förlåt för den usla uppdatering.
Jag har kraschat hos Tilde från igår till idag, och inte orkat blogga, hehe.
Kommer antagligen bli likadant ikväll, eftersom att jag kraschar hos Tilde ännu en natt.
Vi ska kolla på CSI hela natten, YEEEEY!
Och jag måste bara meddela att jag nu officiellt har TVÅ piercingar, eftersom min käre vän Tilde kände för att pierca mig i läppen typ klockan tre på natten ;)
Thihi, the truth about what's going on in Tilde's house in the middle of the night!
Okej, min kvällshumor förstör allting, lolz.
Nu ska jag faktiskt kolla facebook och bilddagboken, sen ska jag åka hem till Tilde.
Hej careface information, mjo, javet!
Bjuder på två fina bilder på mig själv, thihi, väldigt vackra C:
sexiga bilder, mm.
-  magdalenajuliaåhlberg, C:

Kommentarer
Postat av: Becca

woho haha magda ? ofta ba: ojdå ja g har tråkigt ska pierca läppen :ooo , aja fint var det iaf ! :D <3,

2011-04-02 @ 23:48:25
URL: http://beccajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0