hooome

Hej, och förlåt för den usla uppdateringen ifrån min sida.
Har inte varit hemma sen imorse, då jag fick åka extra tidigt hemifrån.
Aja, idag har varit great! Skolan rullade på bra, förutom utvecklingssamtalet imorse.
Hihi, jag var på mitt absolut bästa humor då alltså.. fast nä.
Sen var jag på zinken med E, fast inte så länge.
Sen drog vi vidare till E's pappas bilverkstad, aweesome!
Vi tvättade en bil skinande ren, och E spolade mig med vatten ):
Aja, sen gjorde vi massa annat också. Men det bästa var i slutet, haha.
Vi typ lekte kurragömma eller nåt, och gömde oss för hennes pappa.
Jag gömde mig bland massa bildäck, alltså uppradade på varan med mig i mitten.
Och sen när hennes pappa hade hittat oss, så skulle E ställa sig med mig bland däcken. Fast det failade lite.
Vi kom typ inte upp sen, så vi fick ropa på hennes pappa och be om hjälp xD
Sen lite efter det så drog vi hemåt, och nu sitter jag här framför min data.
Ska strax ta en snabbdusch och sedan fixa lite i mitt rum. Fullt upp idag alltså.
Magdalena Säkerhetsnål Nordlander@fb,   hihi.
- magdalenajuliaåhlberg,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0