damp.

Asså jag får damp. Jag orkar inte med min jävla familj.
Först säger min storebror att bara dumma människor tror på gud. Och jag orkade inte argumentera emot det, så jag lät honom fortsätta. Men sen säger han att alla mina kompisar tror på gud, för att han anser att dom är dumma. Jag får såklart damp, för han känner inte ens mina kompisar. Han har träffat typ fyra utav mina kompisar lixom. Så jag börjar argumentera emot honom. Och såklart så är det JAG som får skiten utav mina föräldrar, för att jag sa att han hade något fel i huvudet. Så det är JAG som måste straffas och få skrik i ansiktet. Även fast han hade antytt att alla mina vänner är dumma i huvudet, och alltså kristna.
Tack för den lixom -.-'
"Försök igen, försök på nytt, du kommer aldrig lyckas.
Försök igen, försök på nytt, du kommer att misslyckas.
Försök igen, försök på nytt, du kan ju alltid försöka."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0