x)

22:55 --> 23:55 - CSI
00.20 --> 01:15 - CSI NY
01:40 --> 02:35 - Navy CIS

Ikväll blir det lite pauser mellan programmen, vilket är awesome.
Då är jag redo att gå och lägga mig när sista programmet är slut!
I första pausen har jag bestämt att jag ska tvätta bort sminket,
det brukar ta typ en kvart, men kan göra extra noga ikväll! ;)
I andra pausen så ska jag borsta tänderna & rengöra piercingar, och det lär väl ta sin lilla tid..
Och sen så när sista programmet är slut så är jag redo för min stora nybäddade säng, hihi :D
Okej, nu ska jag rusa till teven med min mangojuice!
Puss'n!
- magdalenajuliaåhlbrg,

Kommentarer
Postat av: Anonym

mer bilder

2011-04-07 @ 11:51:03
Postat av: Henrikana

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2011-04-27 @ 08:48:05
URL: http://henrikana.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0