15 saker ni kanske inte visste om mig..

1. Jag använder aldrig säkerhetsbälte när jag åker bil.
Mina föräldrar vet om det, men dom har slutat tjata på mig för att jag ändå inte lyssnar.
2. Jag har världens sämsta lokalsinne, går nästan alltid vilse.
Jag har bott på södermalm hela mitt liv, men hittar fortfarande inte på vissa ställen.
3. Jag kan inte bli "lite rädd", när jag blir rädd då blir jag verkligen rädd.
Becca har en video när vi går spökrunda, det är inte ens kul hur mycket panik jag har..
4. Jag har aldrig någonsin sagt/skrivit "jag älskar dig" till mina föräldrar.
Eller jo, jag har skrivit det till mamma, men inte så att hon kunnat läsa det.
5. Ibland får jag ryck och skriver värsta långa texterna om vadsomhelst.
Mina vänner kallar det för "damptexter" eftersom att dom verkligen är dampigt långa.
6. Det finns ingen, förutom jag, som vet allting om mig, absolut ingen.
Men dem som vet mest är Elsa Manzano, Tilde Melin & Emilia Nordlander.
7. Min storebror är något utav det bästa jag har, men även min värsta fiende.
Vi bråkar sjukt mycket mer än vad vi är sams. Men när vi väl är sams så är han bäst.
8. Jag har träffat Ronald McDonald tre gånger, fast första mötet var knas.
Jag vart såjävla rädd när han prata till mig, så jag sparka han på benet & sprang iväg.
9. Jag har brutit 9 utav 10 tår, alla på grund utav hästar.
Norton, Salento, Parma, Mr Bean och Birk är anledningen till alla brutna tår.
10. Jag har har världens bästa minne när det gäller onödiga saker.
T ex: Datum, namn (för-mellan-efternamn), siffror och låttexter/dikter/citat.
11. Jag mår psykiskt dåligt om jag inte får kolla på mina beroenden.
T ex: CSI, Navy CIS, Criminal Minds, Pretty Little Liars, One Three Hill, The Vampire Diaries.
12. Jag gick hos skolkuratorn hela 7:an för att mina lärare tvingade mig.
OCH för att jag alltid fick något gott. T ex: godis, karameller, kakor eller saft.
13. Jag kan inte ta mig igenom en skoldag utan musik.
Mina lärare tror att jag blir ofokuserad med musik i öronen, men det är tvärtom.
14. Den som sårar dom jag bryr mig om, kan börja gräva sin egna grav.
Säg vad ni vill till mig, använd mig som slagpåse. Men rör ni mina vänner är ni döda.
15. Jag har världens häftigaste humör & värsta humörsvängningarna.
Kan tappa humöret på mindre än en halvsekund, och då vill ni inte vara i närheten. Trust me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0