jag har tråkigt ...

SKULLE DU HELST... ?
1: pierca dig i tungan eller i läppen? har på båda ställena redan ;)

2: vara seriös eller oseriös? beror på vad saken gäller
3: dricka grön eller röd mjölk? BLÅ

4: brinna upp eller drunkna? haha, typ... bådeoch? :D

 

SVARA ÄRLIGT!
1: Tycker du om någon nu? ja..

2: Vem? honom
3: Har du skolkat? haha, om jag säger nej så blir det nog min värsta lögn nånsin xd
4: Varmt eller kallt? beror på vad o:
5: Soligt eller regn? beror på vilket humör jag e på :p
6: Fanta eller cola? COLA
7: Är du nyttig av dig? hahahahahahah, största tjockisen ):

OM MIG
1: Namn? magdalena åhlberg

2: Vad heter dina föräldrar? mamma & pappa (YY)

3: Vart bor du? södermalm
4: Hur många barn vill du ha? just nu, inget. senare, vene

5: Vill du gifta dig? varför inte? :)

6: Favoritårstid? summertime'
7: Humör just nu? uttråkad & lite halft trött
8: Sugen på just nu? iskaffe!

 

HAR DU UNDER DE SENASTE 24 TIMMARNA...
1: pussat någon? nein
2: sjungit? jaa :)
3: blivit kramad? jops
4: blivit kysst? nopes
5: känt dig fånig? kaaanskeee
6: saknat någon? alltid
7: dansat galet? ehm.. nej ..
8: klippt håret? nopes
9: gråtit? hehe.. av skratt, jaa..
10: pluggat? det är sommarlov, vem fan sitter å pluggar då?

GREJER
1: Har du blivit jagad av polisen någon gång? hehe.. inga kommentarer
2: Har du en hund? nej

3. Sover helst med ngn elr ensam? med någon, såklart :)

4: Tror du på spöken? kanske.. ):

5: Är du mörkrädd? nää
6. blev du nöjd med skolfotot? NEJ JAG SKA DÖDA FOTOGRAFEN SOM VALDE DET FOTOT

7. vad vill du just nu ? träffa bonito bebis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0