lyssna till hjärtats ensamma slag,

heej c': idag så gick skolan rätt bra tycker jag, fast lite jobbigt på slutet för jag hade inte ätit i princip någonting på hela dagen så jag var rätt hungrig.. vi börjar 08:10 alla dagar & går till nästan 16:00 alla dagar D': fett drygt </3
aja, just nu så försöker jag lära mig gitarr ackord, hehe.. ska lära mig gitarr <3 typ älskar folk som spelar gitarr, haha.. nejmen det är så fint beroende på vad dom spelar C: typ lugna låtar HAHA <3
nejmen, jag tycker det är uuuurgulligt speciellt när killar i typ min ålder spelar! fast det är ju gulligt när tjejer också spelar men c; HHIIH
aja.. har bestämt mig för att jag ska börja spela piano igen. haha, värsta musiker wb:n här D: MEN JAG HAR BLIVIT INSPIRERAD SÅ WHAT THE FUCK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0