sur.

för det första; jag har sura uppstötningar som gör mig på dåligt hurmör.
för det andra; för en halvtimme sen ungefär hände en ganska tragisk sak för mig.
för det tredje; jag blev sur på magda när jag läste att ohn snart skulle gå & duscha sen köpa iskaffe.
för det fjärde; jag började blöda på mitt knä för en stund sen, så det är en blodpöl på golvet & pappa kommer bli sur.
för det femte; det är samma sår som jag började blöda på tidigare idag, har bildbevis;
för det sjätte; jag höll nästan på att bryta armen nyss.
för det sjunde; det var ingen fin syn, ramlade över en låda.
för det åttonde; jag glömde att jag hade snoddar som 'höll fast' armarna på tröjan så nu har jag något ont i armarna också.
för det nionde; jag har ont i i princip hela kroppen.
för det tionde; jag är fortfarande sur, fast inte på magda.
för det elfte; fast jo lite, för hon är afk atm.
för det tolfte; just nu chattar jag med ludvig, och han är världens bästa & gör mig glad.
för det trettonde; nu är jag sur för att teven stängdes av helt random.
för det fjortonde; jag är sur på datorn för den är så seg, men orkar inte byta för jag sitter så bekvämt i soffan.
för det femtonde; jag är sur på rätt mycket känner jag.
för det sextonde; nu är jag inte lika sur, rotflmao typ.
för det sjuttonde; jag vet inte vad jag ska skriva.
för det artonde; jag ska snart sova, orkar inte vara sur.
för det nittonde; det här är det näst sista jag skriver.
för det tjugonde; godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0