"svar på tal" - haha det låter så fult.. aja

btw, satt & kollade igenom kommentarer på vår blogg & hittade den här. vet inte vem som skrev den men ska svara iaf <:
det är så här, min egna häst, den ljusa (som är på bilden i förra inlägget) har problem med ett knä & jag vill inte rida han då. han börjar bli bättre hela tiden, men vill inte riskera nåt. & ja, jag har två hästar till, den bruna på bilden i förra inlägget ska jag rida nån dag, men först måste jag & mamma 'jaga' henne runt i hagen med sadeln på så hon blir van den igen. sen den tredje, hon är en liten shettis som har böjd rygg & är lite tjock, vågar därför inte sätta mig på hennes rygg för jag tror den skulle gå av. + att det inte skulle vara någon mening att rida henne pga att jag är så lång så mina fötter skulle nå marken så.
kommer lägga upp bilder någon gång, behöver bara någon som fotar isf. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0