träning

hej! random fact: jag har börjat spela fotboll igen, känns rätt skönt & göra nåt istället för att sitta hemma & tråka.. :c har inte spelat på över två år så det känns lite ovant & är typ stel, även fast jag går ut & går/springer nästan varenda kväll o.O aja, vi har match på söndag, men jag behöver inte vara med, haha.. våran tränare tycker jag borde vara med på fler träningar innan jag får vara med på matcherna cx helt okej för mig <: & en sak till, emma du måste komma hem nån gång så du också kan vara med & träna din plutt! :L
haha btw, det var typ fett pinsamt i början, även fast jag känner typ alla i laget o.O lol :<
AJA. just nu har jag inget speciellt för mig, lyssnar på musik.. lite one republic osv hähä c: ska typ snart sova ^^
imorron (idag) har jag ingen aning om vad jag ska göra o.O kanske löshoppar en av mina snela hestar eller så, höhö.. haha aw, hon är så gullig.. hon har typ exem i manen så hon vill jämt att man ska klia hon där & idag så stod jag seriöstt & kliade/ryktade henne i nästan två timmar, hoho :3 hon har vääärldens snällaste & finaste ögon, hihi ♥
hej övertrött tjej här typ :c
godnatt ♥
jag har seriöst världens finaste hästar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0