can't you see the light in my eyes?



texten försvann i inlägget här :L

idag så åkte emma hem tidigt, typ 12 för hennes mami kom när vi nyss hade vaknat typ.
sen har jag bara slappat, haft tråkigt och lyssnat på musik c:
imorron ska jag till kramfors & köpa en telemobil! sony eriksson zylo, inget märkvärdigt men jag har inte haft en mobil på 2 år om ett halvår typ o;
hihi, efter det ska jag sova hos julia. vi ska tälta! :D kungligt!
sen ska hon sova hos mig på tisdag, det blir ju bara bättre & bättre känner jag c': hihi, älskar dig sötnos♥
har inte så mycket mer att säga, ska gå & hjälpa papi med maten ^^
hejdå!

Kommentarer
Postat av: hhulda! (:

finaste ögonen! 8)

2011-07-17 @ 18:20:51
URL: http://hjkf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0