HEH.. (a)

hehehe, hej...
jag har inte bloggat på ett tag, dels för att våran laddare till bärbara datorn gick sönder, så vi beställde ny men den har inte kommit så jag är tvungen att sitta vid världens segaste dator som inte kan logga in på blogg.se när jag är hos mami..
men nu är jag hos papi såååå 8D

jag har spenderat ungefär en vecka i streck med emma, hihi. vi var i solle för nån dag sen, det var jättekul faktiskt c: hihi :*

just nu så sitter jag och chattar med hanna på msn, vi ska g¨ut & gå ikväll tror jag, det blir väl kul antar jag! har inte varit med dig på evigheter din lilla mupp :L

aja.. kommer inte på nåt mer att skriva sååå.... hejdå!

/milja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0