epic fail's by familjen Åhlberg'

-
Mamma; Vitsippan, neej. Vit.. nej, vitlö.. vitlöken höll jag på att säga, haha. Vitlöken, nej vitsippan. Nej vit.. vit.. Nu vet jag! ÄGGVITAN!
Johanna & Magda; HAHAHHAHAHAHAHAHAHA
-
Magnus; Men åh, kan du gå eller?
Magda; Nä, det är lugnt asså.
Magnus; Men gå, annars dödar jag din mamma!
Magda; Vi har samma mamma..
Magnus; Juste..
-
Magda; Tänk att jag känt den här saken sedan han var ful!
Vendela; HAHHAHAHAHAHAHHAHA
Magda; NEJ! JAG SA FEL. JAG MENADE FÖL, INTE FUL!
-
Johanna; HAHA, det här programmet kollade jag på när jag var liten!
Magda; Det har inte funnits så länge.. det kom ut för tre år sen..
Johanna; Oj.. då tänkte jag på nått liknande program..
-
Pappa; Då hämtar jag dig vid nio, blir det bra?
Magda; A, gör så.
*Fem minuter senare*
Magda; A, jag går nu. Hejdå!
Pappa; När ska jag hämta dig?
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0