härnösand!

Idag så ska jag, Julia & Emma fara till härnösand nu kl. 12:05 & träffa Magda & Tilde! Det ska bli hur kul sm helst 83 Haha, det kan jag ju bara förutspå 8D Men jag får ju bara hoppas att dom inte missar bussen och att Magda & Tilde kommer ihåg att möta oss, haha x) Annars skulle det bli lite fail 83 Menmen ^^
Just nu så drogar jag låten 'Best love song - T-pain ft. Chris Brown'! Det är hur bra som helst! Haha, beroende typ? ;)
Aja, igår så webbade jag & Emma hur länge som helst, i nästan 3 timmar haha, och då lyssnade jag på den låten non-stop i typ 5 timmar XDD Den sitter ju snart på hjärnan ;) Men den är så grymt jävla braaaaaaaaaaa ♥
Jag tvingar er att lyssna på den! 8D
Jag ska snart gå & borsta tänderna osv så jag går nu tror jag ^^ Bloggar sen & lägger kanske ut nå bilder, det får vi se! :D
Hejdå 8D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0