midsommar

hejhej c:
idag så är det ju midsommar, fast vi har inte direkt firat det ^^ jag har bara suttit vid datorn i princip hela dagen, hehe.. men när det inte finns någonting annat att göra så har man ju inget val? c; det är ju pissväder ute också så man kan ju inte gå ut heller, det regnar ju bara.. fast jag tänkte gå ut idag fast då spöregnade det.. ._. fast imorron har jag bestämmt mig för att gå ut en sväng iaf, även om vädret är skit :L aja c:
för tillfället så är jag inne på fb, chattar med lukas och fredrik på msn och drogar fronda!
haha, på tal om regn.. är det bara jag som tycker det luktar agott när det har regnat? haha, lite lustigt men jag är ju som jag vart x3
ska fortsätta lyssna på fronda och kolla runt lite på facebook och bloggar c:
hejdå!

/milja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0