ny header insatt'

Heey världen'
Jag ska strax gå ifrån datan och hoppa in i duschen, men tänkte bara uppdatera lite snabbt.
Klockan är snart nio på kvällen och jag har precis satt in min & Emilia's nya header. Jag ändrade lite innan jag satte in den, bytte ut en bild & ändrade texten lite osv. Men aa, idag har jag inte gjort något särskilt direkt. Var ute och fotade lite på eftermiddagen, men annars så har jag bara slappat framför teven.. Haha, imorse tog jag en tripp tillbaka till barndomen & satt å kolla på Nickelodeon i säkert två timmar. Mobbad brud_97, skoja inte. Men aja, nu ska jag gå, måste duscha innan klockan blir för mycket. Hoppas alla haft en bra dag, poshej!
Jag saknar dig - när du kommer hem måste vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0