Operation dagsverke

Ja, hej!
Idag så ska vi ha Operation dagsverke, vilket betyder att vi ska liksom jobba hemma/hjälpa till med massa osv så vi tjänar 50 kronor som ska gå till barn i Himalaya (stavning?)! :D Jag tror jag ska hjälpa till med hästarna (okej, det gör jag ändå men jag ska typ reda ut massa tussar som Daffy har fått på manen den senaste tiden :L) och typ städa osv på gården ^^ Tror det faktiskt kan bli lite kul 8o Okej, det är alltid kul att hålla på med hästarna, det är så mysigt! Fast städa är en sak jag hatar, förutom att städa i stallet ;) Det är faktiskt ganska kul när man gör så gott man kan :D Dom som också har hästar hemma borde också tycka det tyck jag (a' Haha, nejmen jag tycker iaf det ^^ Sen så har vi typ som ett litet 'lov' kan man säga! Vi är ledig från idag till måndag! Sköööönt! Då har jag tid på mig att fixa i stallet, hålla på med hästarna & framför allt vara med kompisar! Ska nog vara med någon imorron/fredag/lördag I think! Det är ju alltid kul att vara med nån c;
Aja, för tillfället så sitter jag & lyssnar på musik, samt chattar med Hanna♥ på msn! :D Hahaha, hon är så rolig 83 Sen ska jag väl gå & göra mig i ordning osv ^^
Chattade också med Ludde ett ganska långt tag igår kväll 8D Hahaha, han är så gullig :3
Slänger in en mysko bild från igår kväll också c;
Haha, hon är så söt *w* ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0