hemma i stockholm iigen

Fredagen den 3:e Juni 2011 - aldrig glömmer jag den dagen!
Kom nyss hem ifrån Härnösand.. buhu, saknar't redan typ jaa.
Första gången jag var i Norrland, men absolut inte sista! Kommer lätt tebaks dit i framiden någongång, ingen tvekan lixoom. Men jaa, under dagarna jag var där så har jag badat, bastat, kolla skräckis, varit på tivoli och massa annat. Har även för första gången träffat Emilia, Emma & Julia. Sjuuuukt underbara brudar de där alltså. Hade otroligt kul med dom, haha.. jag failade ju lite sisådär hela tiden, men det tar vi en annan gång, lalalala :) Men jaa, sitter just nu och skickar massa random smileysar till Emilia på msn, hehe.. Sitter även och flippar över mitt stackars ansikte som har fått utsättas för myggattacker ett flertal gånger under dom senaste dagarna ): Men jaa. Imorgon ska jag följa med Elsa till MRS och fota när hon rider, det kommer bli roligt att träffa den filuren igen, har inte träffat henne sen i onsdags. Buhu, mitt hjärta är trasigt. </3 <-- mitt hjärtas tillstånd just nu. OKEJ, förlåt. Jag är typ flummig, och hyper just nu.. eller? Men jaaa, nu ska jag sluta blogga känner jag. Hihi, vet ni vad jag kom på? Jag har inte fotat någonting under min tid i Härnösand, vilket är väldigt olikt mig, men jaa.. Som tur är så har Julia lite bilder ifrån i fredags, wooho! Dom bilder tänker jag kidnappa, lalalalalalalalalala.. BUSIG CHEY. Okej helt seriöst nu, godnatt bloggen för idag. Bloggar imorn istället.
Pospos!
Random bild ifrån i Tisdags när jag var påväg hem ifrån bilen, haha, fett fail de låter ):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0