kan inte leva utan dig'

Hej bloggisch. Lite sisådär jävligt dålig uppdatering ifrån min sida, men har verkligen inte pallat blogga. Haft lite komplikationer i mitt trevliga vardagsliv. Men det är mucho bättre nu. Har snackat med världens underbaraste Victor, så allt är mycket bättre nu. Kan inte fatta att för bara några timmar sen så låg jag på botten och var redo att hoppa. ÅH, jag älskar den där grabben alltså, min ängel utan vingar, jag svääär! Jaja, nog snackat om han. Tänkte egentligen bara blogga lite och säga typ, "hej, jag lever osv". Men ao, klockan sju ska jag kolla på Mtv movie awards reprisen. Kollade när den gick live, men missade typ en kvart då jag gick och letade efter godis, så vill kolla och se vad som hände medans jag var borta oså. Men aa, sen ikväll blir det stallet och ridning. Och på onsdag blir det grönan med mina underbara grabbar, och eventuellt någon annan också :) Men aa, nu ska jag fortsätta snacka med Victor. Hoppas alla sover gott i sina sängar medans jag snackar med min underbara bror i facebookchatten.
Pospos!
Bild ifrån i Fredags. Jag saknar't 7kt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0