forever and always'

Hihi, jag är lat. Jag orkade inte blogga igår efter stallet, hade annat att göra.
Men ao, igår så var jag i stallet. Red Biztro bebiis, och det gick absolut bäst! Hade värsta galoppracet med Vendela & Emmy, hehe.. det var kul x) Men aa, idag skulle jag egentligen till grönan, men pallade inte, höhö. Istället ska jag vara kvar på Södermalm, och ikväll ska jag promenera! Imorgon är det städdag i skolan, och sen blir det att träffa Alexandra. Jag ska följa med henne och göra ögonfransförlängning, aweesoome! Men iallafall. På fredag är det skolavslutning, och jag kommer flippa. Kommer sakna min klass mer än allting annat i världen. ÅH, jag dör. Okej, jag har största kärleken till min klass, känns tomt utan dem, haha. Men aa, på fredag kväll blir det värsta feta middagen med släkt osv. Kanske inte har sagt det, men min storasyster tar studenten på fredag. Men aa, skitsamma. Nu ska jag sätta min systemis på laddning, och sedan sätta mig framför teven. I'll blog you later!
Pospos!
Maybe we'll be forgotten, when the world is torn apart.
Cause the sun won't be so blinding, and the rains will finally come.
The ashes will slowly pile up, just to prove we're finally done.
But I will love you to death, and beyond. Always, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0