14 + 14 + 25 = 53 tuggummin :')

Okej, för det första måste jag bara säga förlåt för alla mina störda flipp inlägg.
Och för det andra måste jag säga förlåt för den dåliga uppdateringen.
A, men iallafall. Idag så ska jag till grönan med Sandra. Vet inte exakt när vi taggar dit, men inte ännu på ett tag iallafall. Hon måste ju sluta skolan och lala. Men aa, jag kommer säkert möta massa jag känner där, typ asmånga ska dit. Men aa, nu ska jag snart typ börja fixa mig lite smått, och allt sånt där. Fast först ska jag lyssna klart på min spotify lista, den enda jag inte har lyssnat för mycket på, haha. Jag dör. Men aa, nu ska jag fixa mig och blabla. Jag önskar alla lycka till idag. Hoppas ni inte får för mycket otur, det är ju trots allt fredagen den trettonde ;)
"Hårt mot hårt, vi vet hur stål ska smidas. Du är mitt andra jag, utan den dåliga sidan."
- magdalenajuliaåhlberg,

Kommentarer
Postat av: Anastasia Mossiaguine

Skulle inte du åka till grönan med oss?

2011-05-13 @ 12:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0