4/5 2011 - 05.22

Hej världen.
Just nu är klockan inte särskilt mycket. Drygt tjugo över fem.
Och nu undrar säkert dom flesta vad fan jag gör uppe nu, och det finns egentligen inget vettigt svar på det. Eller mjo, vettigt är det väl i och för sig, men whatever. Jag har seriösa sömnproblem, sover aldrig speciellt mycket. Och inatt så kunde jag verkligen inte somna, så jag har suttit och segat vid datan hela natten. Men det var det värt. Fick se senaste OTH avsnittet direkt då det kom ut, hihi. Me love! Men aja, nu kommer folk tro att jag är helt knaz i huvudet, och det är jag väl i och för sig, men aja. Jag slutar tolv på Onsdagar, så jag har inte direkt någon lång skoldag om man säger så :p Därför klarar jag av att varenda natt emellan Tisdag och Onsdag sitta uppe och vänta på ett nytt OTH avsnitt. Och ehm ja, jag har ju redan förklarat att jag är en beroende människa. Och förhoppningsvis så har ni redan fattat att OTH ligger låååångt upp på min beroende lista. Om inte så är ni nog lite tröga :p Men aja, nu ska jag sluta skriva och fördriva tiden tills klockan blir kvart över sex, och mina föräldrar vaknar. För då kan jag duscha, och det vill jag göra, haha. Okej, långt, tråkigt och onödigt inlägg. Förlåt för det, men behövde skriva lite, det är ett bra sett att fördriva tiden på x)
Känner att jag bara lägger ut bilder på mig själv eller bilder ifrån flygplanet, haha.
Har otrolig bildbrist, men ska fota mer när det blir finare väder. Just soo you know lixom!
- magdalenajuliaåhlberg,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0