bloggpaus på obestämd tid'

Jag orkar verkligen inte höra mer nu. Orkar inte lyssna på allt erat prat hit och dit.
Låt mig gilla den jag vill, låt mig hata den jag vill, men framför allt låt mig fatta mina egna jävla beslut utan att ni lägger er i. Det är mitt liv, inte erat, ni har ett eget att styra över. Orkar verkligen inte att alla ska sprida falska rykten, och prata för mig om saker jag aldrig ens har fört på tal. Jag orkar inte att folk kommer fram till mig och frågar massa saker, som inte ens är en hundradels sanna. Jag orkar verkligen inte. Därför har jag nu bestämt mig, för att göra någonting som jag gjorde förra året. Jag stänger av min mobil på obestämd tid, och slutar använda min dator, förutom när jag vill lyssna på musik. Därför kommer bloggen totalt glömmas bort från min sida, så nu litar jag på Emilia. Men aa, det var allt jag skulle skriva ner. Vi ses när jag har bestämt mig för att jag orkar igen. Puss&hej'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0