dålig uppdatering x2 typ :c

heh (a) Lite dålig uppdatering från min sida känenr jag (a) heheheh x3
Men nu är jag här igen! :D
I lördags så sov jag ju hos Julia & det var kul som fan! Haha, vi dygnade, fast hon somnade typ vid 03:45 eller nåt & sen bad hon mig väcka henne typ 04:30 c; Haha, det gick ju som det gick x) Aja hon vaknade iaf ^^
Fast innan så gick vi ut vid typ 03:00 & hoppade studsmatta för att få upp energin lite typ cx
Haha, ska vara med henne imorron också ;) Undra vad som händer då ^^ Aja, måste dra nu, måste sova :c
Slänger in två bilder med världens finaste mustacher! 8D
Det finns ärligt inga snyggare mustacher än dom två! Haha, hej kvällshumor? ;)
Aja, godnatt!
/milja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0