Emma!

Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag men nu gör jag det! Men asså, bloggen är tråkig så jag funderar nästan på att göra en bloggpaus med ändå inte o; Det är liksom kul att blogga ibland men annars kan det bli hur drygt som helst typ ;o Aja, nog pratat om det. Jag vaknade för typ en och en halv timme sen, min bror väckte mig, han typ låg och mummlade någonting i sömnen o_O Creepy o: Men jaja, idag ska tydligen jorden gå under klockan 18:00, men jag tror inte på det, för solen skiner liksom och det blåser, vårväder asså o_O Finns det någon som tror att jorden kommer gå under? o; Jag tror inte det, men det är ändå en läskig tanke på något sätt  Aja, om jorden skulle gå under så vill jag att alla ska veta att jag älskar mina vänner & familj 
Hihihihihihi 
Igår sov Emma hos mig, haha, ovanligt, men hon ska sova hos mig till imorron också, sen måste jag plugga stenhårt för jag har spanskaprov på måndag! Kan lite, men inte mycket :c Hoppas jag inte glömde något papper i skåpet för då får jag aggressionsproblem ._. Heh, det vill ni inte se (a)
Ska typ ut och fota med Emma på Nylandsberget sen, solen skiner fast det blåser men det gör inget ^^ Fick bara lust att fota när jag kollade på inlägget 'BILDBOMB!' 
Aja, vi ska väl typ gå ner på affärn och köpa powerrade eller nåt sånt så vi inte blir törstiga! Vi kommer nog ta med en vattenflaska också c;
Hejdå!
emilia-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0