HAHA, random inlägg :(

OHNOOOOES, Bieber gästspelar på CSI ikväll, haha. Våldsgästare, uuuusch :(
Okej, jag skooooja. Men bläää, han kommer typ dööööö. HAHA, det är lite komiskt..
Nu kommer Elsa typ döda mig för att jag skrev sådär, men det är faktiskt sant.
Han är duktig på att sjunga, dansa osv. Men han ska inte vara med på CSI :(
CSI ÄR FÖR BRA FÖR HONOM. Okej, jag skoja igen. Men seriööööst. CSI är bäst.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Okej, random början på ett inlägg, jo tack, jag vet det. Men whatever.
Och alla som älskar Bieber, ta inte illa upp, haha. Jag är bara lite halft störd.
Men aa, idag var jag inte i skolan, hehe. Största skolkarN. Okej, skoja.
Men jag var på nå jävla stördo möte, alla där kan gå och dööööööööö.
Iallafall så gör jag inte så mycket, typ lyssnar på musik & chattar lite smått.
Och på Lördag så blir det grönan, första gången i år. Hell yeah, det kommer äga.
Ska dit med Tilde Iza och sen vet jag inte exakt vilka andra som ska med :p
Men aja, nu ska jag fortsätta lyssna på Bieber, hahahahahaha, schitsofren Magda :(
haha, väldigt snygg.
- magdalenajuliaåhlberg,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0