He heard her heartbeat was flying away,

Hej :3
Idag har det inte hänt nåt speciellt, förutom att vi hade elevcoachning :c  Det är typ att man ska skriva vad man gjort/gör i skolan en gång i månaden ^^
Just nu så sitter jag här & chattar med Hanna på msn, äter ett äpple & drogar spotify! spotify premium ÄGER! Ska träna på engelskan till imorron också, har som ett litet test typ c: Bara jag som hatar att vi får asmycket läxor innan sommarlovet? :'c Spanska & engelska till imorron, NO till på fredag, spanska prov på måndag & sen är det säkert mer D:< Hatahatahatahatahata läxor! Och min jävla svenska lärare är helt rubbad! Vi håller på med nå jävla 'en leksak berättar' (hej töntig lärare -.-'), alltså, man ska skriva som en historia genom en leksak som typ berättar 'när emilia var liten så fick jag alltid vara i hennes säng/dockvagn' eller nåt, och jag höll på med det idag & vart inte helt klar, ska skriva våran konversation;
L; lärare
E; jag

L; Är du klar med uppgiften ännu? ;L
E; Njae, har bara slutet kvar men kommer inte på vad jag ska skriva :'c
L; *suck* okej..............
E; Men kan inte jag ta hem & göra klart då så jag blir klar nån gång så inte Elin behöver vänta på att vi ska gensvara? (a)
L; Nej, nu är det 5 minuter kvar på lektionen, tänk ut vad du ska skriva & skriv ner det på papperet.
E; *surface* Men varför kan jag inte ta hem & göra klart då? o.O
L; Men nu får du göra det här så jag vet att du blir klar! Du måste bli klar innan måndag!
E; Men det här är ju sista svenskalektionen på hela veckan, hur ska jag då blir klar innan måndag isf? -.-
L; Jag sa ju att du skulle göra klart nu!
E; *suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck* Okej >.<
L; Bra, nu slutar vi.
E; *FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU*
JÄVLA KÄRRNING :L Seriöst, jag hatar henne, jag kommer inte bli klar innan måndag så det blir hennes fel -.-' Seriöst, jag vet inte ens vad jag skulle skriva så jag fråga ju bara om jag inte kunde ta hem & göra klart istället, hon kan dra åt helvete ._. KUL KUL 8D *eller inte*
Nu ska jag fortsätta lacka på henne & träna engelska, spanska & no -.-
Hejdå Dx
emilia-

Kommentarer
Postat av: julia c:

ASG! x''''D

fyfan vilken lame uppgift ni får göra! c''''x

agneta (häxan surtant) suuuuger! x''''''D

btw, no'n va tills på tisdag ;) ♥

2011-05-18 @ 22:39:38
URL: http://juliiaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0