lalala'

Godmorgon Sverige tyyp'
Nejmen, jag vaknade för kanske tio minuter sen av att min lur ringde förjävla mycket.
Och det var Tilde, som undrade vart jag var någonstans. Jag låg då i min säng, hehe.
Aja, jag vet inte varför men när jag vaknade imorse så var jag sjukt hes.
Låter som en jag vet inte vad, buhu. Och jag som ska till grönan idag :o
Men oj, där kom dagens planer fram, tjoohoo. Nejmen, nu ska jag gå och dricka kaffe.
För jag ska bli pigg, och orka ta mig iväg till min spanskalektion, Elsa beställde mig däär.
Den börjar om typ fem minuter, så jag kommer bli lite sen, menmen. Det går nog bra iaf :)
OJ, nu är mitt kaffe klart. See you laaaater!
Joe i sommarhagen, ifrån ponnyutsläppet.
- magduut'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0