morrn morrn!

Hej c:
Har också glömt bloggen lite, tehehe (a) Men jag haft så mycket läxor & hjälp papi med massa saker så jag har inte orkat blogga bara o;
Igår så hände det en ganska läskig/ovanlig sak typ eller vad man ska säga o; En kille i sexan satte igång brandlarmet på hela skolan fast det inte brann ens! Men det var en kille som sa åt han att inte göra det, men man är cool om man gör det (sa han till han som satte igång larmet), åsså gjorde han det den idioten! Jag satt med Julia & två till i uppehållsrummet och pratade, åsså hör vi någonting som piper ovanför oss liksom, vi satt nästan under själva brandlarmet som piper så man kan ju säga att vi vart något döv ._. Men seriöst, vem förutom han är dum nog att sätta igång ett brandlarm när det inte ens brinner?! Det kunde ha kostat på skolan en jävla massa pengar om inte rektorn hade hunnit ringa brandkåren och säga att det var falskt alarm. Men det var ju tur det att det bara var falskt alarm ;o Hoppas den där lillfjutten i sexan får/fick en jävla utskällning för det!
Aja, nog pratat om det, slänger in två bilder från nån dag, hittade dom på datorn bara och jag kände bara för att lägga in dom :D



Jag håller ner huvet på bilderna, så avlånga är dom inte ._.
Måste gå & sminka mig nu, har fixat mitt hår (bilderna är inte från idag) & klippt till luggen men den vart lite fail men skitsamma, det får jag väl leva med ^^
Hejdå! :D

emilia-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0