stan 83

Kom hem för en drygt timme sen och lite mer, har varit i Sollefteå med Julia & Nina! Vi åkte dit efter skolan ^^
Först gick vi in på gallerian för Julia skulle köpa parfym & sen gik vi in på Remsele och köpte pizza 83 Okej, det var bara jag och Nina som köpte pizza men x) Sen gick vi till Nipanlekparken & där är det typ nå snurrande grejjer & jag snurrade i typ 120 km/h och höll nästan på att spy efter det, okej, det såg inte ut som jag snurrade fort men det kändes som jag snurrade i seriöst typ 120 km/h XD Det var fett kul, fast inte när man nyss har ätit liksom ;o Aja, hade roligt hela tiden iaf^^ Fast inte när vi skulle åka hem, satt & bara glodde på vägen i bussen på väg hem för jag höll seriöst på att spy, fick typ sura uppstötningar hela tiden & Nina skakade mitt säte flera gånger också :c Sen började mitt ena ben skaka typ asmycket & det har det aldrig gjort förut I think o; Nina sa att jag var typ asblek i ansiktet :L Det brukar jag inte heller vara med aja o:
Mår fortfarande bajsigt så jag tror inte jag ska till skolan imorron, för om jag har ont i magen en kväll så brukar jag alltid ha ont dagen efter också så :c
Nog pratat om det ;o Nu ska jag fortsätta prata med Magda på msn c:
Bloggar mer imorron! 

/milja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0