so we fight, through the hurt'

Hej bloggisch!
Just nu sitter jag och lyssnar på musik, egen musik faktiskt. Eller inte helt egen, inte egna beat, höhö. Men låttexten & rösten är min, lala. Aja, nog snackat om det! Just nu är klockan mitt i natten typ, och jag ska snart gå till badrummet och tvätta bort smink och borsta tänderna. Sen ska jag sova, och sen vakna upp vid halv nio imorgonbitti. Trevligt trevligt. Nejmen, nu ska jag pallra mig till badrummet, fast nä, pallar inte än.. JUSTE. Jag måste packa imorgon också.. ÅH DÖDA MIG. Okej, jag skoja. Men jag orkar verkligen inte. Tar typ hundra år för mig att packa .__. Men okej, nu måste jag till badrummet så att jag kan sova sen.
Pospos!
19:e September 2009, jag älskar er otroligt. Tack för att ni finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0