8 timmar, nu är jag fri för idag.

tja! nu är jag äntligen fri från längsta dagen i skolan, nästan hela dryga 8 timmar, kul liv. allt började med;
[08:10-08:25] Mentortid
[08:25-09:15] Engelska: gick rätt bra, gick igenom en LPP [lokal pedagogisk planering] om vad engelskan innebär i 8:an osv.
[09:30-10:20] NO: Var helt okej, nån grupp på NO:n skulle redovisa och alla skulle sedan göra samma sak, var med Julia & Noah, a-zum a-zum a-zum!
[10:20-11:25] Lunch
[11:25-12:05] Läxläsning: Det gick också bra! Jobbade med HK, har prov på torsdag om baka & reda eller vad det kapitlet hette c'x Kan typ allt redan, höhö.. men Hanna förhörde mig iaf och jag svarade rätt på alla, utom sista frågan där jag inte kom ihåg vad det stod x3
[12:20-13:20] Språk: [Jag har spanska för dom som undrar] Gick också bra, vi fick vara i datasalen c;
[13:25-14:15] SO: Vi gick igenom industriella revolutionen, tycker faktiskt inte det är så svårt. Sen körde vi nutidsfrågor efter det cx
[14:25-15:05] Svenska: Vi läste, sen diskuterade om massa noveller & skit, var astråkigt.. :c
[15:15-15:50] Matte: Gick väl sådär, haha.. Våran lärare Patrik var inte där halva lektionen så vi fick ha dörren öppen mellan rummen så PMS kärringen Britt-Marie fick guida oss typ, fast jag, Julia & Nina satt bara och pratade ändå haha c'x
Aja, jsut nu sitter jag & lyssnar på Gorilla Zoe - I got it, man ba meow vad bra han sjunger <3
Okej lame men jag gillar låten, okok? :<
Aja, nu ska jag gå & kolla på film och göra svenska läxa så bloggar senare/imorron höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0