iloveu

tjololo
ehe, har varit med emma hela veckan bokstavligen utom måndag, har varit fett kul. förstår inte hur vi orkar, haha. vi har inte tagit bilder dock, men vi har sjungit dock :3 haha, emma nu borde du vara nöjd din mupp, du har hört mig sjunga ;LL sjunger fult osv.
aja, ska till mamma idag, jag och emma ska vara barnvakt till min lillasyster hihi! mamma, mammas kille och mormor ska till kyrkan & kolla på nån irländsk snubbe som sjunger ^^ höhö, fast sen ska hon ta bussen vid 18:05 hem uhu.. :'c haha, har vare med na så mycket så det känns som vi aldrig kommer träffas mer.. okej skoja XD trött chey over here..
aja men nu orkar jag inte skriva nå mer, adjöken fröken c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0