iphone bloggning @magdas soffa

tjafan :) just nu sitter jag hemma i min soffa och kollar på True Talent repriser. kul liv.. okej skoja. men har inte så mycket att göra just nu.. buhu stackars mig :( okej skoja igen. men iallafall, idag ska jag antagligen träffa jocke & co. jag å elsa har träffat dom varenda dag i tre veckor, haha. stackars dom som måste stå ut med oss... SKOJA. dom älskar oss jätte mycket! oftast är det faktiskt dom som ringer oss, scoore. känner mig älskad! okej skämtåsido, ska alldeles strax rulla emot badrummet för att ta en snabbdusch innan jag ska fixa mig för att sedan träffa jocke & co. wiihoo, jag känner att det här inlägget blev jeete konstig å väldigt mycket kbry information.. men skitsamma, i know u love me anywayyyy :) okej ska seriöst sluta blogga nu innan jag skämmer ut mig påriktigt.. uppdaterar senare, puss puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0