konfirmation osv

tja! idag så fick jag ett sånt där brev om konfirmation, tror fan jag ska konfirmera mig! det verkar kul! hoppas någon annan också gör det så jag inte blir forever alone, ehe.. (a) men det tror jag nog! och nej, jag gör inte som dom flesta andra & konfirmerar sig bara för att få presenter. jag gör det för att det verkar intressant osv c: ni ba CARE??!? nejmen. & jag tänker inte bli kristen, fyfan :c INGET ILLA MOT NÅN.
aja, idag så har jag varit i kramfors med Julia & Nina, har varit rätt awesome. köpte världens äckligaste chokladmilkshake, fyfan. tänker aldrig köpa den igen! mådde fan illa ;c
skolan har varit rätt okej också, hade hk (hem & konsument kunskap) som sista lektion, vi fick göra egen 'frukost', eller tja.. mellanmål c'x gjorde bara nån random macka & fil, + ett glas mjölk & ett äpple xd ni ba care igen :c?
aja, nu orkar jag inte blogga mer idag, lägger in bilder från kramfors när julia har skickat dom & jag orkar lägga upp dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0