punktpunktpunkt

Magdalena Åhlberg är nu officiellt sjuk.
Min hals brinner upp inifrån, och det känns som jag ska spy när som helst. Huvudet dunkar som jag vet inte vad, och min kroppstemperatur visar nästan 40 grader.
Därför ska jag alldeles strax lägga mig ner i soffan med alla mina tusen olika medicineringar, och kolla på film. För imorgon får jag inte vara sjuk, då kommer jag bokstavligt talat .
Men nu ska jag fixa det sista, och ta en halstablett, och sen starta en film. Vet inte vilken det blir ännu, eller okej, vilka det blir. Kommer se många fler än en, för kommer antagligen kolla film hela dagen, haha.. forever alone.
HAHAHAHAHHAHA, jag 'hjärta' min dåliga humor.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0