7 September 2011 10:05:42

¡Hola!
Just nu sitter jag i mitt nystädade rum och smsar med Elsa. Hon bad mig nyss komma till skolan, men orkar seriöst inte. Regnet bara öser ner ute och jag tänker inte fixa mig till skolan för att det sedan ska förstöras utav regnet två sekunder senare. Fast det kommer nog bli så att jag drar på mig ett par jeans, en fet tjocktröja och min mössa, sen taggar jag till skolan vid lunch. Jo, så får det bli! Okej, typ världens mest ointressanta blogginlägg någonsin, men skitsamma. Jag har fett tråkigt, och är sjukligt trött. Men fuck dedär, nu ska jag byta om och fixa mig för jag ska vara i skolan 11.15, hej jag hatar att kuratorn har mitt mobilnummer. Aja, nu måste jag skynda mig lite om jag ska hinna med allt. Så jag uppdaterar senare istället, puss.
Tog bort mitt bloggpaus inlägg, för kände att den inte behövdes längre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

profilbild <3

2011-09-07 @ 16:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0