Godnatt.

Snabbast i staden på att bli frisk eller vaaaaadå?
Min kroppstemperatur är nere på dryga 37 grader, vilket är perfekt. Illamåendet är helt borta och huvudet känns lugnare än på länge. Hej, jag är sjukt glad för det betyder att jag får gå ut imorn. WOHO, taggad brud! Nej jag driiiiver, ska faktiskt bara chilla imorgon. Det blir en filmkväll @Manzano's house med några stycken, sen slaggar Elsa över hos mig. Det kommer bli niice. Men nu ska jag spotta ut mitt tuggummi, tvätta bort sminket och sedan krypa ner i sängen. Ska upp vid kvart över sex imorgonbitti, och eftersom jag varit sjuk vill jag få så mycket sömn som möjligt, så därför blir det att sova tidigt inatt. Och juste, för er som undrar: jag brukar inte sminka mig när jag är sjuk, men jag var tvungen att gå till apoteket och köpa lite saker, så då sminkade jag mig lite smått ifall jag skulle träffa någon jag känner eller såå. Jag gjorde faktiskt det, träffade någon jag känner alltså, så det var tur att jag sminkade mig. Men okej, skitsamma. Nu ska jag till badrummet och förbereda mig för natten. Uppdaterar senare, puss.
Finaste ponnyn få stå för bilden idag, trots att han inte har någonting med inlägget att göra.
jag saknar dig, jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0