Rubrik.

Har tre olika alternativ för vad det ska bli av mig ikväll, men kan inte bestämma mig.
Antingen så är jag med Elsa och massa andra, eller så är jag med Mickis och Nova kanske några fler, eller så taggar jag till långholmen på krök. Har ingen lust för det sistnämnda just nu, men kanske får ikväll så vill inte välja bort det alternativet ännu. Men okej, ännu ett sjukt ointressant inlägg men har inget att blogga om just nu, haha. Aja, vad jag än väljer att göra så måste jag sminka mig så det ska jag göra nu. Uppdaterar senare, puss.
This is why we do it, this is worth the pain. This is where we bow down, get back up again.
This is where the heart lies, this is from above. Love is this, this is love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0