you can't imagine how it's like to be me, I must stand out with this every fucking day.


[mongo]

tja
! känner att jag inte har varit så social på bloggen 'senaste tiden' C: har vare sjuk, IGEN. och det har ändå inte hänt så jätte mycket intressant, lol. just nu sitter jag iaf och gör svenska läxa, den ska in imorron men jag är snart klar, ska sammanfatta några kapitel av boken "I taket lyser stjärnorna", måste se den filmen asså! aja, ska skriva klart det sista & sen gå och lägga mig, måste upp tidigt imorron för jag ska till pappa och då måste jag ta med värsta feta väskan till skolan om jag inte ber mamma ta den till pappa när hon hämtar mina andra 2 systrar, höhö c:
aja, bloggar imorron förmodligen, har snabbare dator där.
ciao!
3 Doors Down – It's The Only One You've Got - Acoustic ♥
Adele – Someone Like You ♥
Dave Days – You've Been On My Mind ♥
Dead by April – Promise Me ♥
The Cataracs – Top Of The World ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0