EL DAMPO IS BACK!

Yeeeeeeeeeeey, el dampo is back :3
Jag vet inte vad jag ska skriva om o: 
I fredags så var jag i kramfors som vanligt med Julia, Carro, Nina, Lukas & Christian 8D Emma skulle egentligen också med, men hon vart tydligen sjuk eller nästan sjuk iaf så hon stannade hemma :L Och jag skulle egentligen vara med Emma då, men hon var ju som sagt typ nästan sjuk, så hon sov hos mig igår istället c: Vi hade ju som vanligt typ damp, men c; 
Just nu sitter jag vid msn och har videosamtal med Magda, el muppofaceo om jag måste vara rätt ;o 
Haha, jag äter popcorn i bakgrunden så vi får se om hon blir galen >:
Vettefan vad jag ska skriva om o.o
Aja, ska fortsätta muppa mig med Magda *misstolk* haha, hejdå! 8D

- milja


Kommentarer
Postat av: Elin

Du va med mig i fredags också ;)

2011-04-06 @ 21:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0