:)

Vet att jag sa att jag inte skulle blogga på ett tag, men jag längtade efter fler kommentarer om mitt "dåliga utseende" och "patetiska liv", älskar att höra sånt, nivet :)
Nejmen, jag hade inget bättre för mig än att blogga, så aaa.. jag bloggar iallafall.
Idag hade jag ridning, hoppning, hade Joe, typ världens bästa, aa. Intressant, javet.
Men jaa, har inget att skriva, haha. Onödigt inlägg, fast juste, jag har ju ett så annars patetiskt liv så varför inte göra det ännu mer patetiskt? :) Titta, va smart jag är alltså.
Men ja, nu ska jag tvätta bort sminket så att jag får ett ännu sämre utseende :D
Puss'n!
Gosh, saknar min telemobil, buhu, rest in peace vart du än är.. btw, kolla vilken wannabe jag är, shiet alltså ;o

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Har du inte nån bild på din göra nya mobil innan den blev baxad !?

2011-04-27 @ 09:29:28
URL: http://alexishere.blogg.se/
Postat av: Anonym

Äntligen inserdu, wannabe

2011-04-27 @ 14:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0