hemmadag,

Hej världen. Idag blev det ingen skola för min del, kunde typ inte andas imorse.
Ja alltså, jag är allergisk emot pollen, och får värsta reaktionerna på det.
Blir täppt i näsan, får ont i halsen och mina ögon börjar rinna jätte mycket.
Och imorse var det verkligen alldeles för mycket, hade ingen ork alls.
Så jag fick gå och lägga mig igen, sov inte så jätte länge, ungefär tre timmar extra.
Men ja, har inte gjort så mycket egentligen. Kollade på senaste avsnittet utav OTH.
Det kom ut inatt vid kvart i fyra ungefär, men jag var sjukt trött så somnade innan dess.
Men aa, nu ska jag be mamma hämta glasspaketet som står i frysen, och starta teven.
Puss'n!
"Love of my life, my soulmate. You're my best friend. A part of me, like breathing."
- magdalenajuliaåhlberg,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0