nu får det fan ta & räcka,

Okej, jag börjar bli ganska så irriterad på alla som klagar på hur magda sminkar sig, fixar håret eller ser ut vilket fall. På det sättet hon fixar sig har ingen annan med & göra, jag har läst kommentarer som säger ungefär 'hur sminkar du dig egentligen?' osv, och börjar bli jävligt irriterad. Ni kanske inte fattar hur jävligt sårande & nedtryckande det är? Om vi skulle klaga på erat utséende, hur skulle ni känna/tycka då? Skulle det vara underhållande eller förjävligt? Rätt eller fel? Jo, FEL. Alla är fina på sitt sätt. Jag tycker magda är fin & har gjort det så länge jag känt henne, jag menar, vad spelar det för roll om hon ändrar sin sminkning lite? Det är hennes eget jävla val & ingen ska väl behöva få henne att ändra sig igen, ALLA förändras med tiden, det är bara att fatta.
Angående det här inlägget är att jag inte står ut med alla elaka kommentarer, håll käften istället!
/milja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0